Pàgines

dimarts, 22 de setembre del 2009

NTICEDU

Aquí comença la dedicació a la matèria NTICEDU (Noves Tecnologies de la Informació i la Comunicació a l'Educació) dels estudis de Psicopedagogia de la UOC.
Aquest blog va començar fa dos estius amb un curs de WEB2.0 i vaig decidir aprofitar-lo. També el faré servir per la TE. (En cap moment vaig pensar que el faria servir per la UOC!!)
Em fa il·lusió i tot!!
He posat una mena de drecera: des de la imatge de la columna de la dreta NTICEDU es podrà accedir a tots els missatges etiquetats amb NTICEDU.
Si algú té dificultats amb això dels blogs, potser li puc donar un cop de mà. És molt fàcil!!

2 comentaris:

sthrsf.blogspot.com ha dit...

Hola Rosa! m'ha fet molta gràcia consultar el teu blog. Jo també soc de Menorca, però de Ciutadella. Com no, he recorregut platges i algunes de les coses que tens penjades. Trob q estas molt ficada amb les noves tecnologies. Ja ens donaràs un cop de mà!! Et felicito pel teu blog

Anònim ha dit...

Hola sthrsf!!! (Hola Esther)
No som de Menorca, però no m'importaria gens.
Demana i si ho sé fer... sa meva mà és teva.
Gràcies pel comentari!
Rosa