Pàgines

diumenge, 12 de juliol del 2009

LIM i MOODLE-AEIC

Ai, aiii... que no es pot visualitzar el meu treball, de LIM!!!
Si encara el voleu veure, i també els dels meus companys/es haureu de seguir aquestes instruccions:

1.-Poseu per adreça: http://www.aeic.es/moodle3/login/index.php. És el Moodle de l’AEIC.
2.-Entreu com a convidat (login as a guest).
3.-Un cop dins, a la columna esquerra, haureu de clicar: ESCOLA d’ESTIU 2009.
4.-Cerqueu (sense clicar les lletres!) CREACIÓ d'activitats interactives en l'entorn WEB (LIM).
5.-Cliqueu la icona del senyor (no les lletres).
6.- I a la columna central... cerqueu (avall, avall,...) TASCA 5.
Allí estan totes les dels meus copanys/ i també la meva, una carera del Garraf.
7.-No cliqueu el ZIP a no ser que us la vulgueu baixar.
Cliqueu l’altre arxiu (en el meu cas el del nom més llarg).
Què, us agradat?
Cal polir-la una mica, però si,.... no?
M'ha encatat aquest curs.
Un 10 pel formador.